John Legend – Dope Ft. JID

John Legend – Dope Ft. JID
John Legend Dope Ft Jid

Download John Legend – Dope Ft. JID Mp3 Audio Music

, a multi-talented American singer introduces another brand new song titled “Dope” featuring and the song is available here for free and fast download.

Dope by & is an impressive track that will surely be worth a place on your playlist if you are a lover of good music.

DOWNLOAD MP3 HERE
Dope
Artist(s): &
Song Name:Dope
File Type:audio/mpeg
Playtime:2:39
Audio Size:4.95Mb
Bitrate:256 kbps
Category:Foreign Music
Release Year:2022
Date Uploaded:May 19, 2022

Stream And Download John Legend & JID Dope Mp3 Right Here On Correctvibe.

DOWNLOAD MP3 HERE
Dope Song By John Legend & JID
Download Mp3

Lyrics

“Dope”
(feat. JID)

She’s soooooo dope

She roll up it, it’s automatic
My mood is on ecstatic
She’s lightning straight to the vein, yep
She beautiful, she magic
She chemical reactive
I’m burnin’ out in her flame

Late nights, low lights (Late nights, low lights)
Oh my, I’m ’bout to die (Oh my)
Roller, Coaster (Roller, coaster)
And I want that ride (I want)

She’s sooooo dope
Wanna be her dope fiend
She showed me what dope mean
She’s sooooo dope
She can be my dope queen
We could make a dope scene, yeah

She’s soooooooo dope
Give it, give it, give it to me
Give it, give it, give it, give it to me
She’s soooooooo dope
Give it, give it, give it to me (Hella, hella, hella, hella)
Give it, give it, give it, give it to me (Look, look)

Uh, hella glam on the ‘gram, let me see you in person
Can you take away the pain like a pill or a Perc 10?
Pertinent information, read first before taking
The potent medication prescribed by the prettiest of ladies
You give me lows and highs but you killin’ me baby
You know I’m crazy, I ain’t had no edumacation
And at the day’s end I’m still chasin’ and racin’
To get that first taste again, it was amazin’
And now I fiend for foreplay, sexual relation
She know the pussy bomb, C4, get to the station
On the intercom, tell everybody I’m somewhere naked
Sweaty, stanky, shakin’, take me into outpatient
Because the way I’m trippin’ out is kinda outrageous
I need it now, baby
‘Cause I’m addicted to your smile like a flower that grows
In the wild in Colombia that paid Pablo

She’s sooooo dope (Yeah, y’all know)
Wanna be her dope fiend
She showed me what dope mean
She’s sooooo dope
She can be my dope queen
We could make a dope scene, yeah

She’s soooooooo dope
Give it, give it, give it to me
Give it, give it, give it, give it to me
She’s soooooooo dope
Give it, give it, give it to me
Give it, give it, give it, give it to me

She roll up, it’s automatic
Yep, yep
She roll up, it’s automatic
Yep, yep
She roll up, it’s automatic

Download JID Other Songs Below 👇

Click Here To Download All JID Songs

Download John Legend Other Songs Below 👇

Click Here To Download All John Legend Songs

You Might Also Like:

Ilori

I'm a Nigerian "Entertainment Blogger" that loves to entertain his readers with articles on celebrities, music, and movies and I will be posting news on celebrities too. Don't forget to Check back later, for more updates or Kindly Click here to request any song of your choicel!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *